Rejlers saa asiakkailtaan kiitosta laaja-alaisesta asiantuntijuudesta

Asiakkaamme ovat tyytyväisiä Rejlersiin kumppanina ja arvostavat laaja-alaista osaamistamme sekä sujuvaa yhteistyötä. Kysyimme lokakuussa palautetta vuosittaisessa asiakaskyselyssämme. Eritystä kiitosta saimme tietoturvan huolehtimisesta ja työturvallisuuden varmistamisesta hankkeissa.

Kokonaisuutena asiantuntijamme saivat kiitosta erityisesti siitä, että he ovat helposti lähestyttäviä, hyvin tavoitettavissa ja heiltä saa ammattimaisia vastauksia. Teknisen osaamisen lisäksi olemme saavuttaneet asiakkaiden luottamuksen tietoturvassa ja työturvallisuudessa.

- Olen tyytyväinen huomatessani, että turvallisuuteen tekemämme panostukset näkyvät myös asiakkaillemme, kommentoi asiakkuuksien kehittämisestä vastaava Asko Laune, joka on myös johtoryhmän jäsen.

Asiakkaamme kokevat Rejlersin positiivisena kumppanina ja yhteistyö kanssamme on helppoa. Asiakkaidemme suositteluhalukkuus Rejlersiä kohtaan oli NPS-mittarilla 32. NPS (Net Promoter Score) luku vaihtelee 100 ja -100 välillä.

- Olen erityisen iloinen, että asiakkaamme kokevat Rejlersin kehittävän jatkuvasti osaamistaan ja tarjoavan sopivia palveluja. Haluamme olla alamme oppivin organisaatio ja kasvamme vain kehittymällä, toteaa Laune.

Kohennettavaa Rejlersillä löytyy kattavan tarjoamansa proaktiivisesta viestimisestä.

- Toimimme laaja-alaisesti eri alojen hankkeissa ja asiantuntijoidemme osaaminen on monipuolista. Asiakkaamme kuitenkin kokevat, että voisimme viestiä nykyistä paremmin ja proaktiivisemmin kattavasta tarjoamastamme, mikä taas on meille mahdollisuus palvella asiakkaitamme entistä paremmin.

Vastanneista suurin osa kokee, että Rejlers ohjaa asiakkaittaan kohti kestäviä ratkaisuja.

Rejlersin tavoitteena on olla asiakkaidensa luotettu kumppani teollisuuden, rakentamisen, energian ja infran hankkeissa, sekä johdon tekninen neuvonantaja kestävissä energiaratkaisuissa.