Rejlersin asiakastyytyväisyys hyvällä tasolla

Rejlersin asiakastyytyväisyyskyselyssä Rejlers saa asiakkailtaan kiitosta etenkin ammattitaidosta ja luotettavuudesta.

- Otamme tämän palautteen vastaan nöyrän kiitollisina ja jatkamme työtä kohti vielä parempaa asiakastyytyväisyyttä, kommentoi Asko Laune, joka vastaa asiakkuuksien kehittämisestä Rejlersillä ja on johtoryhmän jäsen.

Suositteluhalukkuus NPS-mittarilla oli 42 ja nousi edellisestä vuodesta. NPS (Net Promoter Score) mittaa suositteluhalukkuutta ja luku vaihtelee 100 ja -100 välillä. Rejlersin tavoite on olla sekä asiakkaille että työntekijöille halutuin kumppani. 

Asko Laune

- Olen erityisen iloinen, että vastaajista 90 prosenttia kokee, että Rejlers on uudistumiskykyinen palvelujen, tuotteiden ja palvelukyvyn suhteen. Rejlersillä haluamme jatkuvasti uudistua ja oppia, sanoo Laune.

Kyselyn mukaan kehitettävää Rejlersillä on palveluiden viestimisessä.

- Olemme monipuolinen teknisen alan suunnittelu- ja konsultointiyhtiö, joka toimii teollisuuden, rakentamisen, energian ja infran hankkeissa. Asiakkaamme kokevat, että voisimme viestiä paremmin tästä monipuolisesta tarjoamasta. Näen tämän mahdollisuutena meille.

Tukea kestävän kehityksen tavoitteisiin

Vastaajista 75 prosenttia kokee, että Rejlers tukee asiakkaan kestävän kehityksen tavoitteita hyvin tai erittäin hyvin ja jopa 97 prosenttia kokee, että Rejlers tukee näitä tavoitteita ainakin osittain. Rejlersin tavoitteena on kehittää tarjoamaansa edelleen vastuullisuuskärjellä ja olla luotettu kumppani yrityksille ja organisaatioille, jotka edistävät kestävää kehitystä teknologian ja innovaation voimin.

Rejlers toteuttaa asiakastyytyväisyyskyselyn kerran vuodessa, tänä vuonna kysely toteutettiin lokakuussa.