Asiakkaat ovat tyytyväisiä Rejlersin luotettavuuteen

Rejlers teki asiakastyytyväisyyskyselyn asiakaskunnassaan vuoden 2014 alkupuolella selvittääkseen asiakkaiden näkökulman palveluihinsa.

Asiakkaat valitsivat yhteistyön kolme tärkeintä tekijää. Ne ovat Luotettavuus, Yhteistyökyky ja Osaaminen. Näistä kolmesta tärkeimmästä tekijästä Rejlers sai myös parhaimmat arvosanat:
Luotettavuus  5,2 pistettä 6:sta
Yhteistyökyky 5,2 pistettä 6:sta ja
Osaaminen  5,1 pistettä 6:sta.

 

Hyviä arvosanoja saimme myös henkilöstön kommunikointitaidoista ja siitä, että teimme sen minkä lupasimme.

 

Kyselystä sadut tulokset olivat hyviä, mutta pyrimme jatkossa vieläkin parempaan. Kiitämme asiakkaitamme vastauksista!

 

Arvosteluasteikko kyselyssä oli: 1 = olen tyytymätön,….., 6 = olen tyytyväinen